pondělí 25. listopadu 2013

Homeless Semester Party

V pátek se v prostorách školy uskutečnila semestrová párty na téma Homeless. Kostým mělo hodně lidí a určitě nebudu daleko od pravdy, když napíšu, že jsem měl nejlepší. Kabát jsem si koupil v sekáči za 45 dánských.

Pomáhali jsme s Danielem s organizací, což nabízelo vstup zdarma a tři lísky na pivo. Stihli jsme i before-party u Przemka na bytě. Strážce se nechal vyfotit se mnou a Kamilem - kouká z plechovky.



Tady jsem si vypůjčil bez dovolení Kamilovu fotku. Vzhledem k tomu, že je ale na fotce, tak si na ni určitě nebude činit autorská práva. Povšimněte si mého sekundárního kostýmu, kdy se vydávám za cvičitele Pokémonů a zrovna házím pokeball.


Můj kostým dobře nejen vypadal, ale při sezení na zemi a žebrání do plechovky během hraní na foukací harmoniku dobře i zněl. Poprvé jsem mohl hrát na harmoniku, aniž bych se musel stydět, že na ni hrát neumím - označil jsem to za typickou vlastnost bezdomovce.



Strážce na párty smočil hrdlo v pivě trochu příliš a ve vzteku pak na záchodech rozmlátil umyvadlo. Posadil se pak mezi střepy a nadával na život


Více fotek ze Semester Party zde:
https://plus.google.com/u/0/photos/112918761635131300967/albums/5950305305808094705

1 komentář: