čtvrtek 7. listopadu 2013

Poker Tournament

Za 40 DKK (145 Kč) jsem se přihlásil na Poker Tournament. Oblékl jsem si mikinu se lvem a nápisem "Czech Republic", abych vhodně reprezentoval naši domovinu, a vyrazil na utkání. Sešlo se nás asi 25 hráčů a hráli jsme Texas Holdem.

1. místo: pokerový set
2. místo: metr piva (ve Student baru, myslím, že jich je asi 12)
3. místo: lístek do kina, film volitelný

Večer to byl vskutku náročný, ale tak dobře jsem si asi ještě nezahrál. Mám však pocit, že mě dnes hodně z účastníků nemá rádo. Zvláště pak ti, co jsem sám vyřadil. Měl bych ovšem přiznat, že jsem měl často dobré karty. Celé utkání zabralo 6 hodin a vyhrál jsem.


Díky Przemkovi za fotky, kde jsem i já se svým bohatstvím. Ty, kde nejsem, jsou z mého úhlu pohledu.






2 komentáře:

  1. Týýý vole, tak to je dobrej gambling :D jak tam má borec už aj ty tmavý brejle.... :D
    Vyhráls aspoň?:)

    OdpovědětVymazat