čtvrtek 5. prosince 2013

Christmas Frappé Evening

Uspořádal jsem Christmas Frappé Evening (bez frappé, to je takový vtip) a uvařil náš český svařák a vařená jablka. Také jsem vynalezl, potažmo okopíroval, nápad svařáku podávaného ve vydlabaných jablkách.

To jsem já, můj svařák a jablka. Nejlevnější červené víno - 3l krabice za 300 Kč. Krabičák měli skoro za stovku - to bude asi nějakej speciál.


Strážce byl mým dílem přímo ochromen.


Přineslo se opravdu hodně jídla - buchty, koláče, pizza rolky, karbanátky, meloun, bonbony, palačinky se špenátem, smažený banán atd. Kromě Čechů a Poláků jsem přizval i Fina a Francouzku.


Každý přinesl dárek a pak jsme o ně hráli takovou zábavnou dánskou hru s kostkou.


Evening jsme u nás zakončili hořícím absinthem a pak se šli dívat k holkám s velkou televizí, kde Hartvík pařívá na X-boxu, na Sám doma a Sám doma II.


Další fotky https://plus.google.com/u/0/photos/112918761635131300967/albums/5953976599774335809

Žádné komentáře:

Okomentovat