pondělí 23. prosince 2013

Odense, Roskilde a Kodaň - 3 dny, 3 města, 3 stopy

Než jsem vyrazil na svoji misi do Prahy, rozhodl jsem se navštívit pár míst. V pátek ráno nás se Strážcem hodil Przemek k dálnici a my se pustili do velmi úspěšného stopování. Za dvě hodiny jsme byli v Odense, což je největší město na ostrově Fyn.


V Odense žil Hans Christian Andersen, tak jsme se podívali na jeho dům. Byly tam malebné uličky s barevnými domky všude kolem.


S Hansem jsme si udělali společnou fotku.




Strážce se hrozně smál Santovi s pivem na vánočním pivu, které je v Dánsku hodně populární.


Niclasovy s Nadiou, kteří mě ubytovali přes 2 noci, jsem se Strážcem usmažil vynikající bramboráky, které si samozřejmě moc pochvalovali.



Dostal jsem se stopem do Roskilde, kde je neuvěřitelně obrovská pěkná katedrála. Bohužel jsem jel zbývajících 20 km do Kodaně vlakem, což mě stálo skoro 300 korun.


Moc pěkné to bylo v botanické zahradě, kde je mnoho skleníků plných rostlin.


Prošli jsme si i památky Kodaně. Na fotce je slavný zámek Rosenborg.


Žádné komentáře:

Okomentovat