pondělí 2. prosince 2013

Proč jet na Erasmus a 3 věci, co mě udělaly radost

Na studijním pobytu je zábavné hlavně to, že děláte pořád něco poprvé. Utekli jste před vaším zažitým a možná až do detailů propracovaným stereotypem, který se průběžně jenom trochu obměňuje a upravuje. Nemáte s sebou přátele, na které jste zvyklí, mluvíte jiným jazykem a na svých schopnostech vidíte jeho vývoj, mluvíte se stále novými lidmi z jiných částí světa, nové aktivity, nová místa, nové kulturní a společenské události... Máloco vás obohatí takovým širokým rozhledem kolem sebe tolik jako právě studijní pobyt. Proto pokud máte možnost, jeďte někam na Erasmus.

1. poprvé jsem jedl tradiční dánské jídlo, které se podává na Svatého Martina, protože mě dánská rodina z první Dine with Dane pozvala na večeři znovu (pečená kachna, červené zelí, vařené brambory nebo brambory v karamelu a jakási gravey omáčka)



2. poprvé jsem viděl ve vodě stáda garnel a zjistil, že se jmenují garnely, vyjeli jsme si totiž s Pablem a Justine na kole a zastavili se na pláži fotit, na druhé fotce lze vidět, že si poprvé nechávám měsíc růst vousy





3. byl jsem běhat a to poprvé od VIA závodu (protože mě od běhání dost odradil na nějakou dobu) a našel pěknou bedlu, která se později seznámila s mým hovězím steakem, poprvé jsem viděl Horsens z nejvyššího kopce v okolí






Žádné komentáře:

Okomentovat